Recruitment -we only recruit players who are 18 or older.
-For 2 weeks, you will be a «temporary members », your motivation, performance and contribution to the guild will determine if you can be a permanent member or not.
Basic Behavior Rules -All guild members are to be respectful and polite with other members of the community.
-We expect from each of our players an implication, an optimization of their character and a good gameplay.
Attendance -All players are expected to show up before events at least ten minutes before the start time
-Members need to be online at least once per week
-Players inactive for two weeks risk being removed from the guild during activity checks.
If you know you are going to be absent please inform us.
-You are free to organise an event yourself.
Punishments -If somebody doesn't respect rules :
Step 1 : a discussion with the player
Step 2 : If he continues, additional measures can be requires.
Forum & communication -The use of our forum and event calendar is recommended for all members.
Teamspeak-We currently use TS, so we require all our members to download.
-Your presence is mandatory for the events (raid, dungeon, map pvp).
Allgenda- We use the Allgenda for signups events. please ensure you have accepted the calendar invitation .
Raid-All members should come prepared for raids. They having study boss tactics and videos in advance, have a good stuff and check the forum.
Most important : Have fun ! ----------------------
Recrutement :-Nous recrutons seulement les personnes âgées de 16 ans et plus.
-Durant 2 semaines, vous serez « un membre temporaire », votre motivation, vos performances et votre contribution a la guilde déterminera si vous pouvez être un membre permanent ou non.
Règle basique de comportement-Tous les membres de la guilde doivent être respectueux avec la communauté.
-Nous attendons de chacun une implication, une optimisation de leurs personnes et un bon gameplay.
Présence :-Tous les joueurs doivent être présent environ 10 minutes avant l’événement.
-Les membres doivent être en ligne une fois par semaine.
-Les joueurs inactifs depuis plus de 2 semaines risquent d'être exclus de la guilde.
Merci de nous prévenir de votre absence.
-Vous êtes libres d'organiser des événements.
Sanction :-Si une personne ne respecte pas les règles :
première étape : Une discussion avec le joueur.
deuxième étape : si il continue des mesures supplémentairement seront mise (possibilité d'être exclu).
Forum et communication : -L'utilisation du forum et du calendrier est vivement recommandé a tous les membres.
Teamspeak :-Nous utilisons teamspeak, il est recommandé à tous les membres de le télécharger.
-Votre présence sur TS est obligatoire pour les événements comme les raids, donjons, map pvp...
S'il vous plaît, faites attention à bien vous inscrire.
Raid :Tous les membres doivent venir préparés pour le raid. Ils doivent étudier la stratégie en avance, avoir un bon stuff et regarder le forum.
Le plus important : Amusez vous !